Tissue Super Magic Man

free web site traffic and promotion

Thursday 31 December 2015

Posisi Doggie Style

Rola Misaki

Posisi yang sangat mengghairahkan dalam hubungan seks suami isteri, ialah doggie style. Pada posisi ini, suami boleh melihat gerakan isteri dari belakang. Belakang badan isteri adalah antara bahagian yang mengghairahkan dan ia akan beri kepuasan kepada suami yang sedang menusuk zakar dari belakang.

Si isteri yang tidak dapat melihat suami yang sedang menyetubuhinya dari belakang akan rasa lebih sensasi apabila merasai tusukan zakar dari belakang. Untuk lebih merangsang suasana, isteri boleh gerakkan pinggangnya depan ke belakang. Perbuatan ini akan merangsang suami sehingga ke tahap maksima.

Di pertengahan persetubuhan posisi doggie style sesuai di adakan dan jika anda perhatikan isteri anda biasanya akan alami orgasme pada posisi ini. Ini kerana melalui posisi doggie style, rangsangan yang di rasai isteri adalah berbeza dengan posisi biasa di mana zakar akan menyentuh keras bahagian dalam vagina yang boleh memberi rasa puas kepada si isteri.

Posisi bersetubuh secara berdiri dan bersetubuh di tepi katil di mana isteri memaut tepi katil dan secara berdiri suami setubuhi dari belakang boleh divariasikan dengan posisi doggie style . Selain itu, suami boleh menyuruh isteri untuk meniarap selepas setubuhi secara doggie style dan setubuhi isterinya secara berbaring.

Jika suami pandai merangsang isterinya dari belakang, posisi doggie style juga akan lebih menarik. Sekali sekala, suami boleh meraba payudara isteri daripada bekalang, meraba–raba pinggul isteri, meraba–raba tulang belakang isteri dan menepuk–nepuk pinggul isteri.


Cerita PANAS!!

Popular Posts

Twitter Super Magic

Cerita hot

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...